poniedziałek, 18 lipca 2011

bocianie gniazdo...

... czyli kartka bardzo osobista. Zmajstrowałam ją, na prośbę Jarząbka, dla pary o wiadomym nazwisku.
Oj, naszukałam się stosownego obrazka. Zeszło mi ze dwa dni. Kolorowanie, brokatowanie i glossowanie już tak dużo czasu mi nie zabrały:) Napis autorstwa mojego Jarząbka - wybitnej specjalistki od rymów:)
Powiem nieskromnie, że bardzo jestem z niej zadowolona:)
A co mi tam! zgłoszę również tę kartkę na wyzwanie miłościowe digi-scrap.pl.



miłego dnia :)

21 komentarzy:

  1. jest mega!!! boskie te bociany!

    OdpowiedzUsuń
  2. Obrazeczek jest superaśny a kartka w całości śliczna;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całość bardzo wesoła, obrazek świetny, rymowany napis idealnie pasuje do całości - super Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. obrazek i wierszyk fantastyczny...

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacja! mogę się wgapiać w tą kolorowankę długo tak jest dopieszczona(świetne cegiełki), czym kolorujesz?

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna i bardzo wesoła ;) Uśmiałam się.
    Dziękuję za udział w zabawie i pozdrawiam Karolina DT digi-scrap.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale super, obrazek idealny, świetne te ptaszyska:)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo dziękuję za te wszystkie miłe komentarze, czuję się prawdziwie wygłaskana:)))
    kolorowanko, w tej karteczce kolorowałam tylko promarkerami
    pozdrawiam Was serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Kapitalna karteczka, efektowna i oryginalna:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczność to jest! Przesympatyczna :D

    OdpowiedzUsuń
  11. wow, no cudo Ci wyszło:) I na dodatek z poczuciem humoru:) Rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest fantastyczna!!!! Bociany boskie, tekst rewelacyjny, kolory cudne - ogromnie mi się podoba:D

    OdpowiedzUsuń
  13. superaśna, taka optymistyczna i wesoła :) dziekuję za udział w wyzwaniu digi.scrap. pozdrawiam Agnieszka DT digi-scrap.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne bociany! Tekst cudowny!

    Dziękuję za udział w miłosnym wyzwaniu na Digi-Scrap!
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  15. Hehe te bociany sa the best! Nie mogę sie napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Możesz być dumna, bo karteczka jest niesamowita. Te zakochane boćki skradły mi serce.
    Dziękuję za udział w zabawie.
    Pozdrawiam
    Kaśka DT Digi-scrap.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Aż nie wiem co powiedzieć :) Bociany są bossskie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna, taka radosna i dowcipna!
    Strasznie długo mnie u Ciebie nie było, a tu, widzę, się dzieje :D

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za wizytę na moim blogu, pozostawione komentarze i zapraszam ponownie :)